Stránky

Stránky

čtvrtek 8. října 2015

Úkoly na pátek

Dnes jsme psali diktát - tři větičky z té barevné písanky; pak jsem je přepsala na tabuli a nechala to dětem opravit podle vzoru a teprve  potom sešity vybrala. Koukla jsem na to očkem, ale ...no, nechám se překvapit....:-). Sešity dostanou zítra.
Za úkol mají seřadit jména podle abecedy - v domácím sešitě. Také připomínám, že zítra mají děti umět abecedu.
V matematice je úkol v minutovkách - str.14, cv.28 a; paní učitelka děti opět chválila za počítání.
Jsem tomu moc ráda.
Zítra budeme číst Amálku, zpívat, cvičit a počítat a celkově se těšit na víkend.
Zdravím, JL

PS   Diktáty jsem opravila a opravdu to žádná krása nesmírná není. Na to, že jsem všechna i-y diktovala a vše si mohli odkontrolovat podle tabule, je tam MOC chyb. Doporučovala bych psát alespoň nějakou dobu denně pár větiček podle diktátu. Na něm je nejvíc vidět, jak na tom děti s češtinou jsou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.