Stránky

Stránky

pátek 4. prosince 2015

Jak jsme čekali na čerty

A tady je zase zdokumentování čekání na čerty, anděly a Mikuláše :-)

I když děti věděly, že jsou to patroni letošních prvňáčků, jistá nervozita tam byla...:-), co kdyby přece jenom...:-)...řetězy řinčely skutečně autenticky...:-)
 Nejvíc mě ale doopravdy dojalo, že když jsem přemlouvala čerta, aby si mě vzal s sebou do pekla, že tam bude klid, teplo, že budu dělat Luciferovi suplování pro čerty, děti mne tam nechtěly pustit...navíc čert Šamalík odmítl odnést takovou hodnou úču..:-), to skutečně potěší..:-) - i od čerta a malých čerťátek :-).










Děti se pak pustily do balíčků; ještě jednou díky za příspěvky do nich!
Balíčky se sotva vešly do koše na dřevo a málem jsem je neunesla...:-)
Letos jsme žádnou Knihu hříchů neměli, každý ale dostal kousek uhlí, cibulku a brambůrku...to aby všichni věděli, že si občas každý zalumpačí..:-), ale zase to není tak hrozné, že by to bylo na zápis do Knihy hříchů.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.