Stránky

Stránky

čtvrtek 22. září 2016

Kde asi jsme

Slíbila jsem, že dám vědět, kam jsme asi došli. Moc daleko ne, protože už třetí den mám ve škole jen dvě třetiny dětí.

V češtině stále opakujeme - psaní ú-ů, y-i, dě, tě, ně...jsme asi na str. 23 a zítra budeme také něco dělat. Ve čtení jsme moc nepokročili,ale zkoušela jsem výrazné čtení ...a žádná sláva...Stejné jako v mluvnici.Doba  hájení už skončila. :-)
Já jen podotýkám, že už je čas pořádně naskočit, protože v říjnu začínáme s vyjmenovaným slovy.

V matematice velké  mají hotovo do str.12 včetně; dnes na str.5 dělali polopřímku. V minutovkách mají str.2 celou a 3/6.

Pan D. mi říkal, že žádný strach, že stále povídají a že mu jde hlavně o to, aby děti dostaly angličtinu do ucha a do pusy, že fakt nic doma nacvičovat nemusíte s výslovností a tak. Teď dělají barvy slyším je přes dveře...:-)

Mějte se, přesné úkoly raději ověřte u kamarádů dětí; takhle jak nás učí víc, je docela obtížné to dát nějak inteligentně dohromady.

Pěkné babí léto,
JL

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.