Stránky

Stránky

čtvrtek 1. září 2016

Nový školní rok

Vážení a milí,

tak Vás tady vítám na začátku třetí třídy.

Dnešní přivítání s dětmi bylo sice krátké, ale moc krásné a pro mne určitě dojemné...:-)

Hnedle jsem dětem udělila práci.Jsem s nimi celý den v pátek i v pondělí, tak budeme pilně pracovat :-)
 Na zítra přinesou vyplněnou první stranu v ŽK, telefony doplníme ve škole; ty sešity, co mají, budou podepsané lihovkou, jinak se to patlá, a vše obalené. Odevzdají zítra.
Zítra si donesou všechny sešity a věci na výtvarku. Vše, prosím, podepište !
Tělocvik v pytli nebo pevné igelitce donesou až v pondělí -  ručník také, opět podepsané.

Pokud budou učebnice, přinesou si zítra domů učebnice, které obalíte a podepíšete, tedy děti.

Zítra a v pondělí máme do dvanácti, pak mohou jít na oběd nebo do ŠD.


Jestli ještě děti některé věci nemají, nic se neděje, příští týden se to sklepe...:-)

Snad je to všechno, ale je mi jasné, že jsem zase aspoň na pět věcí zapomněla...:-)

Krásné první září,
JL

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.